Tanmenet

A tanfolyam 100%-ban online, és tulajdonképpen egy nagyon alapos step-by-step útmutató, amit mindenki a saját időbeosztása szerint csinálhat végig. 6 hét alatt heti ütemezésben küldjük a tananyagot (fejezeteket). Egy fejezet nagyságrendileg felemészt egy fél napot, és lesznek olyan feladatok, amelyet megszakítás nélkül kell végig csinálni (ez kb. 3-4 órát jelent).

A 2. héten gyakorló kampányt, a 3. héttől már éles kampányt fogsz készíteni és futtatni 2 héten keresztül, ami folyamatos felügyeletet igényel majd Tőled. Ezért érdemes úgy időzíteni a tanfolyam elvégzését, hogy erre az időszakra ne essen hosszabb nyaralás vagy űrutazás. A gyakorlókampányban elhirdethető összeg, pedig a tandíj részét képezi.

Ha halasztani szeretnél a tanfolyam közben, mert adódhat olyan élethelyzet, semmi gond megbeszéljük!

A tanfolyam során folyamatos online konzultációra (email, chat) van lehetőség. Végig rendelkezésre áll zárt tanulói Fb csoportunk is, ahol lehet kérdezni, tanácsot kérni, és megbeszélni a tanultakat a többi Hallgatóval.

 

ELSŐ HÉT

Az első három fejezet egyszerre érkezik. Az 1. fejezet önállóan is feldolgozható, De a 2. és a 3. fejezetet erősen ajánlott egyben feldolgozni.

#01

FEJEZET

Megismerjük a kereső működését és anatómiáját, mert szerintünk nem lehet úgy hatékonyan dolgozni egy rendszerrel, ha nem értjük annak alapjait. Megismerjük a Google főbb irányelveit, és az alap fogalmakat (kulcsszó, relevancia, felhasználói élmény).

#02

FEJEZET

Birtokba vesszük első Google Ads fiókunkat. Megismerkedünk a kampány-típusokkal, és belekezdünk első kereső kampányunk összerakásába. A fejezet legnagyobb részében a kampányszintű beállításokkal foglalkozunk majd. Nagyon sok up-to-date képernyőképet használunk, bő magyarázattal, a legapróbb részletekig.

#03

FEJEZET

Elkészítjük a hirdetési csoportokat. Megtanulunk hatékony hirdetési szövegeket írni, végzünk kulcsszó-kutatást, és megbeszéljük, mitől lesz jó egy kulcsszó-lista. Megtanuljuk, hogy miből van az “ad rank”, és miért nagyon fontos nekünk. Alaposan elmélyedünk a hirdetésbővítményekben is. Mindeközben megtanulunk magabiztosan navigálni a Google Ads felületen.

MÁSODIK HÉT

#04

FEJEZET

A GDN és a Gmail kampányokról lesz szó. A GDN célzások és ezek helyes használata mellett foglalkozunk a lehetséges hirdetési formátumokkal is. Megtanulunk reszponzív hirdetéseket készíteni, és szót ejtünk az intelligens display kampányokról is. Végül megismerkedünk a Gmail-re célzott hirdetések létrehozásában.

HARMADIK HÉT

#05

FEJEZET

Egy előre felkészített környezetben éles kampányt építünk. Minden tanuló készen kap egy saját website-ot, amit 2 hétig élesben – pénzért – hirdet a keresőben és a display hálózaton az általa létrehozott kampányokkal, hirdetésekkel és kulcsszavakkal. Bannert, tanácsot, és folyamatos figyelmet is adunk mellé. Az elhirdetendő budget a tandíj része.

Végig segítünk a tananyaggal a kampány építésében: egy profi tanácsait írjuk le, amikor profiként elkészít egy alap kampányt, hogy milyen lépéseket követ, és mikre figyel.
Új elemként pedig olyan fogalmak, mint a KPI. Tanácsként foglalkozunk az alap kampány-követési gyakorlattal, valamint belekezdünk az optimalizálás alapjaiba is.

NEGYEDIK HÉT

#06

FEJEZET

Első éles kampányunk futásának ideje alatt is folytatjuk a tanulást, és megismerkedünk új kampánytípusokkal (YouTube hirdetések, mobil app hirdetések), valamint alaposan kivesézzük a remarketing lehetőségeit. Előkerül a remarketing kód is. Közben közösen optimalizáljuk és monitorozzuk az épp futó kampányodat.

#07

FEJEZET

További optimalizálási módszereket és egyéb a napi Google Ads kampánykezeléshez nélkülözhetetlen elemeket tanulunk meg (címkézés). Szerzők kedvenc témakörét, a nem hatékony GDN elhelyezések kizárását is itt tárgyaljuk. Ebben a fejezetben tárgyaljuk továbbá a konverziókat, azok típusait, és a kezelőfelületen történő konverziós beállításokat is. A végén belekóstolunk az attribúciós modellekbe is.

ÖTÖDIK, HATODIK HÉT

+1

KIÉRTÉKELÉS

Miután véget ért a 2 hetes éles tesztkampányunk, kiértékeljük azt, és mindenkivel egyénileg megbeszéljük a tapasztalatokat.

AKKREDITÁCIÓ

Tananyagunk egy 400 oldalas önnállóan feldolgozható ‘step-by-step’ oktató anyag, konzultációs lehetőséggel.  Nem ad államilag elismert szakképesítést, nincs hagyományos értelemben vett vizsga vagy oklevél. A validációt a hazai szakmában elismert szakemberek ajánlásai, valamint a szerzők évtizedes tudása és eredményei együttesen biztosítják.

SZÜNET A TANULÁSBAN

Természetesen jöhet olyan esemény, élethelyzet, bármi, ami miatt félbe kell hagyni a tanulást, hogy később folytathasd. Ezzel semmi probléma nincsen, a tanfolyam félbehagyható, ekkor egy rövid megbeszéléssel egyénileg segítünk úgy letenni a lantot, hogy visszatéréskor magabiztosan tudd újra felvenni a fonalat, és ne kelljen elölről kezdeni az egészet. Ez alól egy kivétel van, az pedig a 2 hetes tesztkampány, amit félbehagyva nagy valószínűséggel újra kell majd kezdeni. Így tudjuk csak biztosítani ugyanis, hogy a tesztkampánnyal átadni kívánt gyakorlati tudás és tapasztalat biztosan átmenjen.