Tanmenet

A tanfolyam 100%-ban online, és tulajdonképpen egy nagyon alapos step-by-step útmutató, amit mindenki a saját időbeosztása szerint csinálhat végig. 6 hét alatt heti ütemezésben küldjük a tananyagot (fejezeteket). Egy fejezet nagyságrendileg felemészt egy fél napot, és lesznek olyan feladatok, amelyet megszakítás nélkül kell végig csinálni (ez kb. 3-4 órát jelent).

A 2. héten gyakorló kampányt, a 3. héttől már éles kampányt fogsz készíteni és futtatni 2 héten keresztül, ami folyamatos felügyeletet igényel majd Tőled. Ezért érdemes úgy időzíteni a tanfolyam elvégzését, hogy erre az időszakra ne essen hosszabb nyaralás vagy űrutazás. A gyakorlókampányban elhirdethető összeg, pedig a tandíj részét képezi.

Ha halasztani szeretnél a tanfolyam közben, mert adódhat olyan élethelyzet, semmi gond megbeszéljük!

A tanfolyam során folyamatos online konzultációra (email, chat) van lehetőség. Végig rendelkezésre áll zárt tanulói Fb csoportunk is, ahol lehet kérdezni, tanácsot kérni, és megbeszélni a tanultakat a többi Hallgatóval.

 

ELSŐ HÉT

Az első három fejezet egyszerre érkezik. Az 1. fejezet önállóan is feldolgozható, De a 2. és a 3. fejezetet erősen ajánlott egyben feldolgozni.

#01

FEJEZET

Megismerjük a kereső működését és anatómiáját, mert szerintünk nem lehet úgy hatékonyan dolgozni egy rendszerrel, ha nem értjük annak alapjait. Megismerjük a Google főbb irányelveit, és az alap fogalmakat (kulcsszó, relevancia, felhasználói élmény).

#02

FEJEZET

Készítünk egy Gmail fiókot (alapos védelemmel), majd birtokba vesszük első Google Ads fiókunkat. Megismerkedünk a kampány-típusokkal, és belekezdünk első keresőkampányunk összerakásába. A fejezet legnagyobb részében a kampányszintű beállításokkal foglalkozunk majd. Nagyon sok képernyőképet használunk, bő magyarázattal, a legapróbb részletekig.

#03

FEJEZET

Elkészítjük a hirdetési csoportokat. Megtanulunk hatékony hirdetési szövegeket írni, végzünk kulcsszó-kutatást, és megbeszéljük, mitől lesz jó egy kulcsszó-lista. Megtanuljuk, hogy miből van az “ad rank”, és miért nagyon fontos nekünk. Végül, alaposan elmélyedünk a hirdetésbővítményekben is. Mindeközben megtanulunk magabiztosan navigálni a Google Ads felületen.

HARMADIK HÉT

#04

FEJEZET

A GDN és a Gmail kampányokról lesz szó. A GDN célzások és ezek helyes használata mellett foglalkozunk a lehetséges hirdetési formátumokkal is. Megtanulunk reszponzív hirdetéseket készíteni, és szót ejtünk az intelligens display kampányokról is. Végül alaposan elmélyedünk a Gmail-re célzott hirdetések létrehozásában.

NEGYEDIK HÉT

#05

FEJEZET

Egy előre felkészített környezetben éles kampányt építünk. Minden tanuló készen kap egy saját website-ot, amit 2 hétig élesben hirdet a keresőben és a display hálózaton az általa létrehozott kampányokkal, hirdetésekkel és kulcsszavakkal. Bannert, tanácsot, és folyamatos figyelmet is adunk mellé.

Végig segítünk a tananyaggal a kampány építésében: egy profi tanácsait írjuk le, amikor profiként elkészít egy alap kampányt, hogy milyen lépéseket követ, és mikre figyel.
Új elemként pedig olyan fogalmak, mint a KPI. Tanácsként foglalkozunk az alap kampány-követési gyakorlattal, valamint belekezdünk az optimalizálás alapjaiba is.

ÖTÖDIK HÉT

#06

FEJEZET

Első éles kampányunk futásának ideje alatt is folytatjuk a tanulást, és megismerkedünk új kampánytípusokkal (YouTube hirdetések, mobil app hirdetések), valamint alaposan kivesézzük a remarketing lehetőségeit. Előkerül a remarketing kód is. Közben közösen optimalizáljuk és monitorozzuk az épp futó kampányodat.

#07

FEJEZET

A hetedik fejezetben további optimalizálási módszereket és egyéb a napi Google Ads kampánykezeléshez nélkülözhetetlen elemeket tanulunk meg (címkézés). Szerzők kedvenc témakörét, a nem hatékony GDN elhelyezések kizárását is itt tárgyaljuk. Ebben a fejezetben tárgyaljuk továbbá a konverziókat, azok típusait, és a kezelőfelületen történő konverziós beállításokat is. A végén belekóstolunk az attribúciós modellekbe is.

HATODIK HÉT

+1

KIÉRTÉKELÉS

Miután véget ért a 2 hetes éles tesztkampányunk, kiértékeljük azt, és mindenkivel egyénileg megbeszéljük a tapasztalatokat.
Ha szükséges, egy további brief-et is kapnak a Tanulóink, ami összegezve írja le, hogy a tanultak alapján minek kell belekerülnie a kampány setupba. Az addig tanultak alapján újra, teljesen önállóan kell felépíteni egy kampánystruktúrát. Ennek elkészültét követően ismét kiértékeljük az elkészült setupot, és ha szükséges, akkor közösen javítjuk is azt. 

AKKREDITÁCIÓ

Tanfolyamunk, tulajdonképpen egy előre megírt 400 oldalas oktató anyag, konzultációs lehetőséggel. Nem ad államilag elismert szakképesítést, így nálunk például nincs is hagyományos értelemben vett vizsga. A validációt a hazai szakmában elismert szakemberek ajánlásai, valamint a szerzők évtizedes tudása és eredményei együttesen biztosítják.

SZÜNET A TANULÁSBAN

Természetesen jöhet olyan esemény, élethelyzet, bármi, ami miatt félbe kell hagyni a tanulást, hogy később folytathasd. Ezzel semmi probléma nincsen, a tanfolyam félbehagyható, ekkor egy rövid megbeszéléssel egyénileg segítünk úgy letenni a lantot, hogy visszatéréskor magabiztosan tudd újra felvenni a fonalat, és ne kelljen elölről kezdeni az egészet. Ez alól egy kivétel van, az pedig a 2 hetes tesztkampány, amit félbehagyva nagy valószínűséggel újra kell majd kezdeni. Így tudjuk csak biztosítani ugyanis, hogy a tesztkampánnyal átadni kívánt gyakorlati tudás és tapasztalat biztosan átmenjen.