Tanmenet

A tanfolyam tulajdonképpen egy alapos step-by-step tankönyv, amit mindenki a saját időbeosztása szerint csinálhat végig, az utasítások alapján. 7 hét alatt heti ütemezésben küldjük a tananyagot (összesen 8. fejezetet). Egy fejezet feldolgozása nagyjából egy fél napot (2-6 órát) igényel.

A 2. héten gyakorló kampányt, a 4. héttől már éles kampányt fogsz készíteni és futtatni 2 héten keresztül, ami folyamatos felügyeletet igényel majd Tőled. Ezért érdemes úgy időzíteni a tanfolyam elvégzését, hogy erre az időszakra ne essen hosszabb nyaralás vagy űrutazás. A gyakorlókampányban elhirdethető összeg a tandíj részét képezi.

Ha halasztani szeretnél vagy szünetet tartanál a tanfolyam közben, mert adódhat olyan élethelyzet, akkor sincs semmi probléma!

A tanfolyam során bármikor lehetőség van kérdezésre (email, chat) és több alkalommal fogunk online is konzultálni. Végig rendelkezésre áll zárt tanulói FB csoportunk is, ahol szintén lehet kérdezni, tanácsot kérni, és megbeszélni a tanultakat.

 

ELSŐ HÉT

#00

FEJEZET

Előkészítjük új Google Ads fiókunkat és munkakörnyezetet.

#01

FEJEZET

Megismerjük a kereső működését és anatómiáját, mert szerintünk nem lehet úgy hatékonyan dolgozni egy rendszerrel, ha nem értjük annak alapjait. Megismerjük a Google főbb irányelveit, és az alap fogalmakat (kulcsszó, relevancia, felhasználói élmény).

MÁSODIK HÉT

#02

FEJEZET

Megismerkedünk a kampány-típusokkal, és belekezdünk első kereső kampányunk összerakásába. A fejezet legnagyobb részében a kampányszintű beállításokkal foglalkozunk majd. Nagyon sok up-to-date képernyőképet használunk, bő magyarázattal, a legapróbb részletekig.

#03

FEJEZET

Elkészítjük a hirdetési csoportokat. Megtanulunk hatékony hirdetési szövegeket írni, végzünk kulcsszó kutatást, és megbeszéljük, mitől lesz jó egy kulcsszó lista. Megtanuljuk, hogy miből van az „ad rank”, és miért nagyon fontos nekünk. Elmélyedünk a hirdetésbővítményekben is, és megtanulunk magabiztosan navigálni a Google Ads felületen.

HARMADIK HÉT

#04

FEJEZET

Ez a fejezet a GDN kampányokról szól. Alaposan megtanuljuk a közönség alapú célzások helyes használatát és a közönségek szegmentálását. Megtanulunk reszponzív vizuális hirdetéseket készíteni.

NEGYEDIK HÉT

#05

FEJEZET

A gyakorlat. Egy előre felkészített környezetben éles kampányt építünk. Minden tanuló készen kap egy saját biankó website-ot, amit 2 hétig élesben – pénzért – hirdet a keresőben és a display hálózaton az általa létrehozott kampányokkal, hirdetésekkel és kulcsszavakkal. Grafikákat, tanácsot, és folyamatos figyelmet is adunk mellé. Az elhirdetendő budget a tandíj része.

Végig segítünk a tananyaggal a kampány építésében: egy profi tanácsait írjuk le, amikor profiként elkészít egy alap kampányt, hogy milyen lépéseket követ, és mikre figyel.

Közben pedig megtanulunk olyan fogalmakat mint a KPI, és belekezdünk az optimalizálás alapjaiba is az éles próba-kampányokon.

ÖTÖDIK HÉT

#06

FEJEZET

Első éles kampányunk futásának ideje alatt is folytatjuk a tanulást, és megismerkedünk új kampánytípusokkal (YouTube hirdetések, mobil app hirdetések), valamint alaposan kivesézzük a remarketing lehetőségeit. Előkerül a remarketing kód is. Közben közösen optimalizáljuk és monitorozzuk az épp futó kampányodat.

#07

FEJEZET

További optimalizálási módszereket és egyéb a napi Google Ads kampánykezeléshez nélkülözhetetlen elemeket tanulunk meg (címkézés). Szerzők kedvenc témakörét, a nem hatékony GDN elhelyezések kizárását is itt tárgyaljuk. Ebben a fejezetben tárgyaljuk továbbá a konverziókat, azok típusait, és a kezelőfelületen történő konverziós beállításokat is. A végén belekóstolunk az attribúciós modellekbe is.

HATODIK HÉT

#08

FEJEZET

Ez a fejezet inkább medior szint, mert a Shopping-, és a PMAX kampány-típusról fogsz megtanulni mindent amire csak szükséged lehet. Beszélünk a feed-ről, Merchant Centerről, és a tanuló algoritmusokról, valamint hogy milyen PMAX taktikával fordíthatjuk a gépi tanulás erejét a magunk hasznára. Elmondjuk a tipikus hibákat is, amiket a PMAX-ok építése során el szokás követni (hogy Te ne kövesd el őket), és amik miatt egy elrontott PMAX csak viszi, de nem hozza a pénzt.

+ HÉT

+1

KIÉRTÉKELÉS

Miután véget ért a 2 hetes éles tesztkampányunk, kiértékeljük azt, és mindenkivel egyénileg megbeszéljük a tapasztalatokat.

HA SZÜNETET KELL TARTANOD A TANULÁSBAN:

Természetesen jöhet olyan esemény, élethelyzet, bármi, ami miatt félbe kell hagyni a tanulást, hogy később folytathasd. Ezzel semmi probléma nincsen, a tanfolyam félbehagyható, ekkor egy rövid megbeszéléssel egyénileg segítünk úgy letenni a lantot, hogy visszatéréskor magabiztosan tudd újra felvenni a fonalat, és ne kelljen elölről kezdeni az egészet. Ez alól egy kivétel van, az pedig a 2 hetes megkezdett tesztkampány.